lycklig

 
Ja, visst är hon söt :)
 
Haft en sån där bra dag.
Den har bla innehållt bakning, promenader, blåbärsplockning, strandhäng, ofrivilligt badande, tjatter med fina mammor och bus med deras underbara ungar.
Ja vissa dagar är minst sagt lättare än andra!
 
Nu har jag landat i soffan efter att ha "slängt" ihop en tårtbotten till lördagens tårta. Har även knåpat ihop lite fler dekorationer, riktigt kul! Tänk att man kan fastna för något, tårtbakning har verkligen blivit min absolut största hobby. Finns så mycket att lära & så mycket att testa. Looovely!
 
Nopp, tror minsann att jag ska unna  mig ett glas rött och kolla lite på¨Tinas sommarmat.
 
Hoppas ni haft en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0