Stolt!

Helt ärligt så känner jag mig just nu sjukt stolt över mig själv, härligt att kunna erkänna det. Jag började ju för en tid sen springa/jogga ja kalla det va ni vill. Rundan jag springer är drygt 4.7 km. Hade från början en medelhastighet på 7.37min/km i dag sprang jag på 6.07!! Åh, vad jag är nöjd! På lördag ska jag och Adam pringa strömstadsloppet, 5km. Mitt mål är att komma under 30. Det ska gå! Är dock lite orolig då jag vanligtvis inte springer på asfalt, men va f*n ska klara av det!
Har varit ett bra mål att träna inför, alltid lättare att hitta motivationen när man har ett mål. Så även om jag nu inte slår lillebror på lördag så har jag ialla fall vunnit över mig själv, gång på gång!
Nu måste jag ha ett nytt mål och förhoppningsvis blir det I Form loppet i september, då 10km. *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0