Viktväktarna

Ja en sak är säker, VIKTVÄKTARNA fungerar.
ProPoints, är det som gäller!
Veckans resultat, 1.9kg.
Stående ovationer tack :)
Sjukt nöjd!
Ett kilo kvar och jag är i mål, eller målvikten är passerad för ett tag sen, men mitt egna mål. Innan Ville målet!
Känns kanon bra!

Firade detta med att åka hela familjen till Mellerud för att vara med på Annies avslutning på simskolan, duktiga ungen dyker t.o.m Gick ut och åt på Vågen efteråt, grekisk kyckling. Behöver jag berätta huuur gott det va :)??

Hade även en kanon förmiddag med Villes flickor och deras fina mammor. Aningen ångest över att det snart är dags att börja jobba. Jag älskar verkligen att vara hemma samtidigt som jag känner ett behov att komma hemifrån. Svårt de där! Men beslutet är taget och jag är säker på att det blir bra. Barnen är ju trots allt på den bästaste förskolan och det känns otroligt tryggt.

Hoppas ni oxå haft en fin dag

En liten sneekpeak på helgens tårta!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Om fyra år så...;-)

2012-06-05 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0