tack!



Mannen & vännerna vet vad jag älskar, tulpaner!
Underbara blommor!

Vilken dag jag haft.
Fått egentid med hårklippning, tack Mia! Såå nöjd!
Medans jag klippte mig passade mamma och pappa barnen & hade fixat middag. Looovely, jag har verkligen de bästa föräldrarna ever!

Dagen avslutades med kvällsfika med barnens fina gudföräldrar.
Lek, bus & tårtätning! Å vet ni vad, den blev riktigt god.
Undrar vem det ska bakas till nästa gång, har ju massvis med ideer :)

Nu ska jag fixa lite inför morgondagens tripp å sen ska jag försöka förstå mig på min nya leksak.
Denna fick jag av mannen i dag



Samsung Galaxy s 2

Som sagt TACK till er alla.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, hon är så go. Hon vet precis vad hon vill! :)

2012-03-16 @ 17:51:45
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0