1:a gången

ohlalaa.. Verkar som om jag fick till det i alla fall detta med mobil bloggande. Skönt i så fall :) Efter en allt för tidig morgon, läs 4!!!, och lite passning av finaste freja så tänkte jag sätta mig i solskenet, var ju sååå varmt på altanen. Va i alla fall tills jag satte mig här, nu är det molnigt och solen verkar inte ha bråttom tillbaka. Som vanligt med andra ord. Avslutning på onsdagspiggelin i dag, Tyvärr missade vi då ville är snorig, igen. Stakarn. Men hoppas vi ska kunna få i morrn, då annie är ledig. Ne nu ska jag be till högre makter att solen ska komma tillbaka,tveksam till om det fungerar dock. Förresten +/- 0 denna veckan. Trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0