läääängesen!



Livet när det är som bäst!!


Oj va länge sen det var jag skrev, nästan 2 månader.
Kanske har ni tröttnat och slutat titta efter uppdateringar. Men nu känner jag att lusten är tillbaka, går lixom i vågor! Har ju minst sagt hänt lite sen sist. Tänker absulut inte sitta å skriva om allt, utan det får komma lite allt eftersom. Det stora beslutet jag tagit är väl att jag trots allt ska börja jobba i höst. Det är med blandade känslor, men det känns bra. Fick tjänsten som jag önskade och så blev Ville en räv, wieee! Det blir bra, får tänka på att jag har föräldradagar till jullov,påsklov,sportlov och sommarlov i många år framöver, lyxigt!

Annars är det mesta som vanligtm förutom en ond rygg... ska till Jürgen å "knäcka" i morrn igen. Hoppas det snart ska ge med sig. Vill ju kunna träna :)

Dags att inta soffan men först ska ni få se ett litet smakprov av denna veckans tårtprojekt, har två tårtor som ska fixas tills på lördag. En till min älskade man och en till en 9årig kille.





Hörs snart igen.
Ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0