Baka, baka, baka

 
I morrn är det dags M & M gifter sig och mina tårtor ska visas och ätas på ett bröllop.
Brukar ha prestationsångest men nu har jag den delux!
Tankarna är många.. men jag tror jag är nöjd.
Min energi försvann förut, loggade in på FB, upp ploppade meddelande på chatten från både M och S och en stund senare var energin tillbaka. Tack fina ni!
 
Så, i morrn upp och fixa de sista tårtorna.
Sen kommer de små <3 hem som sover hos farmor i morrn.
Tårtorna levererar jag till festen i morrn, fått inbjudan om att stanna kvar å ta några glas. Får se hur jag gör med det. Liiite sugen är jag allt :)
 
Nu, lite vin och tårtfix innan jag ska ta å sova lite!
 
Hoppas ni haft en fin fredag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0