Underbara älskade dag!

 
Kan inte säga det nog många gånger, jag ÄLSKAR fredagar.
Inte så konstigt med denna dagens glädjeämnen.
* Kort arbetsdag
* Hämtade hem två super glada och nöjda barn
* Fixat naglarna hos LH Massage och Nails. Det kunde man inte tro för ett tag sedan då jag länge varit en envis nagelbitare, men det är de slut på nu. Erbjudande på lackning av sina egna naglar, lacket håller super bra. Passa på!
*Middagsbesök av sötaste Ebba med föräldrar i kväll
* Dekorationerna till morgondagenstårta blev superbra.
 
Om jag vore nyklippt hade det hela varit ännu bättre, det får jag dock vänta en vecka till på. Ser snart inget, så lång är luggen.
 
I helgen blir det lite ändrade planer, barnkalaset inställt så nu funderar jag på en badhus tur. Ja vi får se, annars hade väl pulkarace varit nåt :) Nån som är på?
 
Taggar redan lite inför nästa fredag som jag med säkerhet vet kommer bli om möjligt ännu bättre!
Då vankas det spel, lite mat och goo dricka med bästaste kollegorna!
 
Kram på er och ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0