Fredag

 
Hade laddat för en eftermiddag/kväll på Tanumstrand i Grebbestad.
Bästaste svärmor fyller 60 och det skulle firaas, såklart,
Men planerna har ändrats, som ni ser på bilden.
Liten har feber och supersnuva, inget vidare alls.
Storasyster ville inte ändra sina planer, hon har fredagsmys och sleepoverparty i Säbyn.
Det är nog hennes absoluta favvoställe, vilket jag iof kan förstå :)
 
Jaja, slipper ju bakfyllan i morrn och mannen i huset sa något om att ta liten i natt. (det tackar man ju inte nej till)
Så det blir nog en bra start på helgen iaf!
 
Planerna i övrigt under helgen är att Annie ska på två barnkalas, A ska jaga, jag SKA baka och moddelera en hulken figur, SKOJ! En fika med en vän hoppas jag oxå på om jag även kan få till en promenad och en date med löpbandet blir jag glad!
 
Hoppas ni har haft en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0