Stackars mig!

Jag och VilleBus på Charlottes student juni 2012
 
Fyyy vilken hemsk dag jag haft... hoppas få rätsida på detta nu i alla fall. Ska till edsgärdet om en stund :/
Blir hemma i morrn men, hatar verkligen att vara hemme från jobbet. Hoppas på jobb på onsdag iaf. Ja så får det bli!
 
Eftersom jag mest spenderat tiden i soffan och det inte finns nåt på tv'n har jag roat mig med att läsa mina gamla blogginlägg och kollat på bilder. Riktigt kul :) Speciellt de gamla från 06 och 07. LIvet såg så annorlunda ut då, på alla vis. Härtigt att se resan man gjort men på samma gång skrämmande att se hur fort allt går.
 
Nu har vi några helger med massa roliga planer framför oss. Vi börjar på lördag med ÖlProvning i H. Ser verkligen framemot detta, kommer bli kanonkul, det är jag säker på.
 
Nopp, om man skulle ta å göra sig hyfftad respektabel innan jag ska till e.g.
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0