Älskade lediga dagar!

 
En supernöjd Annie förut idag!
Tänk vilken tur att vi har dig Åsa.
 
Säger bara wow, vilka dagar vi har haft.
 
Gårdagen spenderade vi med en hel hög av underbara barn och deras fina mammor!
Lek i terassparken, kiosken mat, uppträdande och glass, torghäng å ännu mer glass.
Jag och barnen åkte en sväng till Säbyn där det blev mer lek och glass (ja jag vet men det är sommar)
Avslutade dagen med en långskogspromenad med Annie i vagnen.
 
Idag valde Ville att gå upp långt innan tuppen gal, inte alls nåt vidare men vad ska man göra...
Världens bästa mamma & pappa kom och lånade med sig barnen en sväng så jag hann med att dekorera morgondagens tårta. TackNiÄrBäst!
 
Eftermiddagen fortsatte med frisörbesök för Annie.
Sen firade vi barnens "lillasyster" busfröt Freja!
Trevlig stund med fina vänner!
Är verkligen lyckligt lottad som har alla dessa runt mig!
 
I morrn hoppas vi på solsken.
Dagen ska jag och Annie börja med loppisbesök & möjligen en fika. Tjejstund som Annie kallar det!
Sen ska vi till Loviseholm å fira Charlotte som fyller 20 år.
Blir en bra dag :)
 
Det ända som fattas mig dessa härliga dagar är promenaderna med S, får vi ta igen till veckan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter härligt Henny!!

2013-06-07 @ 22:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0