Finaste Ville!

 
 
 
För 2 år sen gick jag och la mig. Trött, sliten, nervös och stressad, Skulle h*n aldrig komma. Den 25 var det ju beräknat. Stressad över att missa Annies stundande 2års dag också. Somnade och vaknade tidig morgon, jaa det är dags. Eller känner ja fel? Ne de måste vara så. Ringa till Säbyn - Dags att komma nu, det är dags!
Men vi hade inte behövt att ha så bråttom. Väl inne på Näl fick vi order om att ha en promenad. A var hungrig så det blev Överby, han passade ju också på att shoppa skor (Vääääldigt lämpligt) Skrattar som en tok när jag tänker på hur det måste sett ut. A- Henny vilken färg ska jag ta, det är rea, kolla vad snygga. Henny??!! Jag står å hänger kring en klädstång och har värkarbete.
Bestämde att det var dags att åka tillbaka.
Väl på Näl går det fort. In på rum, bedövning och ute!
 
4040g och 53 cm. Helt perfekt! Å en pojke :)
 
Underbara fina Ville i morrn fyller du två år, kan inte förstå att du är så stor. Alla timmar vi bärt runt på dig skrikande, alla nätter vi spenderat i soffan, gåendes med vagn i skogen, i bilen, ja de är borta. Visst vaknar du tidigt men nätterna sover du dig igenom.
Att du älskar blått har vi förstått, traktorer monsterbilar lastbilar, ja allt som låter är din grej. Samtidigt är det noga med tofs innan man går till Räven. Att ha tiara och prinsessklänning är även det än höjdare. Vill ju vara som syrran! Att du är pappas pojk går det inte att ta miste på, men som tur är kommer jag inte långt efter.  Full i bus och alltid (i alla fall oftast) ett stort leende på läpparna, de e Ville!
 
I morrn firar vi din dag med att vara hemma hela familjen. Lekparksbesök och lite kalas på eftermiddagen.
Å så ska vi äta pasta å majs. Helt enligt dina önskemål!
 
Grattis fina du på din 2 års dag!
 
Älskar mer än ord kan beskriva!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Otrologt fint skrivet ❤ stort grattis till söta Ville🎁😘🎂🎈🎉💐

2013-06-28 @ 03:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0