Kärlek!







Efter en perfekt midsommar helg och några dagars arbete gör jag i morrn sista dagen för denna termin. Dryga sex veckors semester väntar, hur skönt som hellst!

I går var jag på utvecklingssamtal för Annie. Att få göra henne beskrivas son empatisk och en bra vän gjorde mig både stolt och otroligt lycklig. Underbar lilla tjej!

I morrn blir det jobb, lunchfika <3 jag och Jenny fixar! Sen enligt tradition, en glass på kiosken för att fira in sommarlovet. enligt Annie ska det även intas korv å bröd på en filt på gräsmattan, annars blir det inget bra sommarlov. Så, bäst att lyda :)

Förresten, följ på instagram, lite mer aktiv där. hennyholmstrom

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0