sliten å myggbiten...

 
Underbaraste kusinerna i lördags!
Tänk va kul de har tillsammans och vilken glädje de har i varandra.
Synd bara att de inte som Annie uttrycker det - Bor i grannhuset!
 
Helgen blev precis lika bra som jag trodde.
Tårtbakning i fredags och spontanbesök av mormor/morfar.
I lördags var det först 4års kalas, sen 25års kalas och kvällen avslutades i Håbol.
Som vanligt levererade dansbanan med bra musik, bästa vädret och underbara vänner.
Å en hel del bugg!
Fick ju passa på att presentera M & S också :)
Förfest å efterfest hos Marie å en sväng i grannhuset.
Tackar John som så snällt körde oss!
 
Idag har jag dock mått mindre bra.. halsont, huvudvärk och yrsel.
Gick hem lite tidigare och har sovit, knaprat treo och käkat halstabletter.
Känner mig piggare och hoppas jag ska klara av två dagar till innan det blir låångledigt!
 
Hämtade hem husvagnen igår.
Så nu längtar jag ännu mer till årets första resa som blir på midsommar.
Årjäng med bästorpsgänget, familjen Arvidsson, Gustavsson, Adielsson & Elvira och Benny
De blir grejjer de!
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0