14/3-2013

Barnens underbara grodkläder kommer från ME&I
 
 
 
Vissa dagar är lättare än andra så är det bara.
 
Trots tidig morgon och en sisådär meningsfull utbildningsdag, har dagen varit bra.
En promenad med Malin på rasten och lite tjatter med S & M innan hemgång skadar ju aldrig :)
 
Annie har varit på ett toppen humör och flera gånger berättat om sin roliga dag på Vesslan då de hade utflyckt och pirkade. Så otroligt glad över mina barns förskolor, de bästa, lätt!
 
Bakat en pavlova och gjort en LemonCurd. Hoppas nu bara att den faller i smaken i morrn, nämligen jag som har fredagsfika. På min egen födelsedag! Ja ni läste rätt, i morrn är det min dag. Den tänkte jag fira med fina kollegor, förfest och sen mat och bowling, Kan ju inte bli bättre :) 
På lördag firar vi med lilla familjen, vem vet kanske blir det en lite utflyckt :)
 
Nu. GodNatt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0