...

 
I fredags fyllde jag 29.. fy faan va gammal jag börjar bli. Men lever efter att allt blir bättre med åren :)
Firades av man och barn. Fick teckningar, tavla gjord av Annie, egenvalda presenter av barnen :) Presentkort hos Lisa och en heldags shoppingdag på Ullared, längtar ihjäl mig! Tack snälla!
 
Kvällen firades med mina galna arbetskamrater. Även de överraskade med present. Ni är helt underbara, de vet ni va??!! Förfest med tårta, dans och musiktävling. Mat och bowling, där vi roade både oss själva och andra. Efterfest hos M. Ja det kan inte bli så mycket bättre!
 
Idag har det varit en omtumlande jag på flera vis.
Ibland vänder saker och ting fort, fortare än man kan tänka sig.
 
Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0