GodMorgon underbara onsdag!

Sötnötarna som i skrivandes stund myser och ser på Dora, smakskar i sig lite smörgåsrån oxå.
Fin fina i sina matchande Me&I kläder. Älskar verkligen dessa!
 
Ville väckte oss inte förrän klockan 6 i dag. Heeeelt otroligt! Känns som jag fick sova hur länge som hellst :) Tackar för det! Tack även mannen för att kaffet var färdigt, dock tror jag han tagit ca 4 mått för mycket. Det måste i princip ätas med sked, jaja så vaknar man ju ännu mer och det är ju trots allt tanken som räknas :)
 
Idag, ONSDAG! bästa dagen på arbetsveckan, lätt! Först FA och sen fritids med de galna :)
Idag taggar jag gör morgonrastvakt, påskpyssel, syverkstad och mer pyssel!
Det blir en bra dag!
 
Ta hand om er!
 
Om du undrar över varför jag är så extremt positiv i dag så fick jag reda på en helt underbar sak igår. Men det mina vänner berättar jag mer om en annan gång :)
Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0