Måndag

 
Måndag igen, vilket som vanligt betyder ta tag i mat & träning. Eftersom gårdagen innehöll både en halv pizza, cola & choklad kändes det ännu mer relevant i dag. (Självklart var alla onyttigheter A´s fe!!!l)
Så, hur har det gått? Jo varit superduktig och inte snaskat i mig nåt onyttigt alls, eller smakade på några popcorn å just det en macron, men annars tummen upp. Träningen sparar jag  tills i morrn å onsdag. Tanken finns ju iaf.
 
Ser ni korten på den underbara boken ovan. Denna hade en kollega gjort till mig under helgen. Åh vad jag uppskattar sånt, massvis. Att någon gjort nåt till mig, haft mig i tankarna och lagt ner sin tid.
Tack igen underbara du!
 
Jobbat i dag, Ville har busat på Räven och Andreas har vabbat med febrig Annie. I morrn byter jag och mannen sysselsättning och jag hoppas på en bra "återhämtningsdag" hemma med lillan. Förhoppningsvis orkar hon med att baka lite, fick nyaste nummret av hembakat i dag och det var massvis av roliga recept. Lite dåligt samvete att jag lämnar V när Annie är hemma, men va fasiken. Han har det såå mycket bättre på underbara Räven än hemma med sjuk syrra, å storasystern får en chans att återhämta sig. Jaja, dåligt samvete hör väl till när man är förälder, det får man lixom på köpet :(
 
Blir som tur är några timmars jobb i morrn oxå, ska få rörisutbildning Skoj, speciellt när man får gå den med bästaste fritidspersonalen. Fick även diagnosen 50% störd i dag, tur att vi kan dela på sånt Satu :) Blir ju så mycket lättare då, å roligare oxå förståss :)
 
Telefonsnack med fina vänner och en liten snabb visit hos supersöta Elin har jag oxå fått med mig idag.
 
Annie räknar till tio på engelska och Ville har lärt sig låta som en tupp. Ja livet är härligt!
 
Vissa måndagar är bättre än andra, så är det bara!
 
Nu, sängen. Om max 7 timmar vaknar Ville å då är det Dora time, wieee.
 
GodNatt finaste ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0