Med dig i tankarna

 
Bilden är tagen 17 maj förra året. Just detta datum är otroligt jobbigt, varje år. 2007 förlorade jag min älskade vän, världens finaste mormor den 17 maj. Vi brukar försöka hitta på nåt för att hålla tankarna hyffsat i styr.
 
Förra året blev just denna dagen en av de bästa. Pannkakor, festis, kaffe & kakor packades ner och lilla familjen åkte på utflyckt till Vita Sannars camping i Mellerud. Det blev en dag full av lek och så fick lillan för första gången detta år doppa fötterna i vattnet.
 
Jag älskar verkligen våra små turer, det är ofta de man minns och ler åt länge efter.
Ibland behövs det inte så mycket för att förgylla en dag.
 
Kram på er mina vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0