Snart, snart är det min tur!

Dessa sötnosar sussar just nu så gott i sina sängar!
Å snart är det min tur.
 
Såå, vad har vi pysslat med då?
 
*Fredagsmys med världens bästa mormor & morfar
* Annie & jag har varit på bio :)
*Påskpyntat lite :)
*Gått på promenad och hälsat på hästarna
*Lördagsmys hos fam Elmborg, supergod mat och bästa sällskapet. Svårslaget!
*Gymnastik med redskapsövningar, Annie överlycklig över att ha lärt sig att göra kullerbytta.
*För första gången detta år satt vi på vår älskade altan och solade våra ansikten, åh vad jag älskar sol och värme :) Annie konstaterade att detta är livet :)
 
Sen har barnen bråkat, vi har tjafsat och jag har sagt -Gör inte så ett 1000-tals gånger.
Men det är väl sånt som hör till, inte alls lika kul att skriva om, men trots allt är syskonbråk och övriga diskussioner en del av livet, vissa tillfällen en stor del.
 
Vi har iaf haft en riktigt bra helg!
 
Nu ska jag knapra i mig nåt mindre nyttigt och sen blir det sängen.
 
Kram och god natt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0