de går i hundra

 
Olalaa vilken dag!
 
Efter en supertrevlig men intensiv fredagskväll bestämde sig äntligen Ville att ta sovmorgon.
Han vaknade 07.00. Kan ni förstå mammans totala lyckorus!
 
Dottern steg upp strax efter och i tre timmar frågade hon samma fråga säkert 100 gånger.
- När kommer Ella???
 
Vid 10 var det dags, Ella kom och tjejerna skulle leka själva. För första gången.
Jag och J tog en kopp kaffe innan hon åkte och Ella stannade kvar.
Gick såå bra, så roligt att tjuvyssna på deras olika samtal och ideer.
Underbara små.
Dock fick inte lillebrodern vara med så han och pappan förpassade sig ute i trädgården.
Pappan bygger grill, en rejäl en. Då kom jag på att det skulle passa med trall å kanske en sittgrupp där.
Pappan tycker att jag gör hans projekt ännu större, vilket iof är rätt. Men OJ va bra det kommer bli!
 
Besök av bror, handling, pyssel hann vi oxå med!
 
I morrn väntar gymnastik, bakning, förhoppningsvis Me&I party, kalas för A och pappa, å kanske en date.
 
Sa jag att de går i hundra... ?? :)
 
Men på nåt sätt är det då jag fungerar som bäst!
 
Måste erkänna att jag läääängtar tills den 25 oxå.
Eller va säger du S?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0