gottigt!

 
Äntligen landat i soffan efter lång med kul dag!
 
Jobb, hem å bakade inför Annies "fikakorg" på torsdag, fixa middag, vidare till ridskolan där jag i dag vågade att tränsa (om det nu heter så) hästen själv. Fixade även att sadla själv. Herregud så duktig jag är :)
Hämtades av mamma och sen vidare på kafferep och föreläsning om en massa kakor och annat gott. Nu är jag mättare än någonsin, massvis av gott!
Passade på att gå en kvällspromenad hem, skön luft i kväll!
 
Nu har jag packat väskan inför morgondagens utmaningar!
Jobb till 17 och eftermiddagen med S :) Sen direkt vidare till Vänersborg för att springa vårruset med fröknarna!
Ska bli kul, riktigt kul :)
 
Nopp, nu ska jag se till att komma i säng snart.
Har ju trots allt varit uppe sen 4.45
Men i morrn tror jag Ville sover till 6.30.
Haha, ja önska kan man alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0