OMG

Skulle lägga upp en bild, men det gick inte.. Stressad telefon.. Smittar nog av mig. Känns som om allt går i hundra nu. Jobb, möten, kalas, tårtor, familjeliv osv. Har ingen riktig koll och det är jobbigt, hinner inte med. Tiden försvinner, tar på mig mer än jag borde. Men jag tränar på att säga nej, måste de. Många som vill ha tårta i dessa tider, nio (!!!) som jag tackat nej till. Omöjligt att hinna men såå trist.

Ont som skräcken i nacken oxå, snälla S knådade på mig förut men behöver nog mer.. Brukar ju vara så att nacken/rygg säger ifrån när de blir lite mycket..

Herre vilket negativt inlägg detta blev då.. Men lycklig är jag. Jag har ju ett jobb, vänner & familj å beställningar är ju ett tecken på att de jag gör gillas.. Men... dags att ta de liite lugnare. Så lätt att säga men desto svårare att genomföra tyvärr.

Ne middag å sen ridskola med söt Annie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0