på gång

 
Igår kväll var jag på date, med fina tjejer i skogen. Några skulle springa några gå, jag springa (såklart). Trodde ja.. haha så fel man kan ha. Fixade tempot i två km, sen fick jag haka på promenaden i stället. Vilket jag klarade alldeless perfekt. Tränade både ben och "prat" musklerna :) Tack underbara ni <3
 
Men eftersom jag så gärna  vill få ett bättre tempo laddade jag igår ner ett träningsprogram via RunKeeper. Passen är upplagda, och vilka dagar jag ska träna. Olika långa sträckor & tempo varieras med intervallträning .Ska bli kul å se om det funkar. Gjorde i allafall första passet i dag, 3.2km i lugnt tempo, vilket jag klarade galant :)
 
Annars vabbar A, värmen underbar, kratsat hovar på ridskolan (jag vet heeelt otroligt) grillen börjar ta form, sommarens roligheter planeras... så trots att dagen började sämre än sämst har det blivit bra, riktigt bra :)
 
Kram å god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0