Men OJ

Ser att jag inte uppdaterat på alltför länge! Haft några intensiva veckor blandade med VAB och mycket jobb.

Stiftelsen, för några helger sen var precis så bra, eller egentligen bättre än jag väntat mig. Tillsammans med mina fina fick jag uppleva låtarna som har kommit att betyda så mycket för mig. Häftig känsla!

Denna helgen går mot sitt slut, men OJ vilken helg! Me &I party med vin pimplande i fredags, en tur till bowlingen å sen liten efterfest (ups) Superkul!

I går var det först lunch i Säbyn, firade pappa och mamma. Åt litet julbord och hade de gott!
På kvällen kom mina bröder, svägerska och kusin A hit. Tjatter, go mat, skratt och allmänt härligt. Kul att äntligen vara samlade!

I dag har vi haft fika besök av M och E. Bus och fika! Älskart! Vi har även tagit en lååång skogspromenad (hela familjen!) i det fina men kalla vädret. Nu hänger jag och Ville i soffan, ser på blixten, igen! A kör Annie till farmor där hon ska sova i natt!

Lediga allihop i morrn då vi ska till läkarn med V och sen blir det en tur till IKEA och torp. Se om jag kan hitta de sista klapparna.

Ne lite tvättstugetid innan jag och S ska ta vårt traditionella söndagsvarv runt sjön.

Hoppas ni haft en fin helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0