Sliten!

Jag överlevde veckan, något jag inte trodde i måndags. Varit en tuff vecka på många sätt. Ville har valt att starta dagen innan klockan 5 varje dag, älgjkt å därmed mycket själv hemma, ridskola, kvällsmöte, tårtbakande. Som om inte de hade räckt har jag haft alldelless för mycket tankar, oro och frustation inom mig. Tankarna håller jag för mig själv, oron när pappa efter lååång sjukskrivning börjar jobba är tuff, tuffare än vad jag hade trott. Frustration över att jag aldrig blir klar, inte med nåt. Frustration över att missa träningspass och över att inte räcka till!

De två sista dagarna på jobbet har räddat mig. Röris, dans och massa skratt på eftermiddagarna! De e lycka!

I morrn är vi ledig, HELA familjen. Passar på att åka en sväng till stan och leklandet i trestad! Blir en skoj överrskning att berätta för de små i morrn!

Hoppas även helgen ska innehålla date med efterlängtade vänner!

Ne, borde sova.. Ska bara sluta fundera på allt och inget!

Kram å godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofia

Önskar jag kunde ge dig lite av min tid som är så låååång på måndagar. Ha en bra dag. Kram

2013-10-18 @ 07:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0