Syskonkärlek!



Dagens lycka! Mina små lekte 30 min utan minsta antydan till diskussion å bråk. För en som inte lever i vår familj kan 30 min låta som en liten stund, men för mig idag en trött å sliten mamma var det som en evighet! Låt det bli mer sånna stunder, snääälla!

Dagens terapi blev varvet runt sjön med S & V :)

Dagens upptäckt! Ville förklarar att hans tlr FAKTISKT sitter fast på fötterna, han lär sig även av storasyster en textrad ut En annan värld :)

Morgondagens planer! Sovmorgon (haha skrattar högt åt mitt skämt, men får vara glad att sova till 5.30) soffmys, besök av mormor, tårtbakning, pizza-middag och sist men inte minst bowling med kollegorna. De blir en bra fredag :)

Ne sova var det ju.. Kram å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0