~16/12-2006~

I dag har det inte hänt så mycket vill jag lova, varit lite trött om man säger så. Det blev ju utgång i går. Började med en tidig förfest här hemma, sen gick vi till Lina där festen minsann fortsatte, såå trevligt! har inte skrattat så mycket på länge ;-) Till och med hotellet var kul, dansade, ramlade och tog alldeless för många shot! Men roligt var det i alla fall. Så i dag har jag legat i soffan hela dan, ätit pizza och sen ska jag se en film. Andreas är ute i dag med, julbord med fehrer..

I morrn blir det en sväng till Överby, måste få tag i de sista klapparna. en mystur med älsklingen!

Ne nu ska jag äta gurka å dipp, gott!!

See you! //Henny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0