Vinst

Snacka om glädje i går, vi gick ju vidare.. så skönt. Men jag hade ju min gula tröja på mig, kanske bringar den tur!

Nu börjar jag bli nervös på riktigt, å stressad e jag oxå för den delen. Förberett mat nu, Jenny kommer å vi ska grilla. Sen håller jag på att packa, får ju verkligen inte glömma nåt. Åker ju till Åmål redan i morrn. Måste även komma ihåg att hämta presenten.. Å säkert är det en massa mer saker som jag måste komma ihåg å som ska göras.. Ska försöka få någon som kan ta kort åt oss i kyrkan som jag kan lägga ut så att ni får se ;-)

Så i kväll blir det till att umgås med Jenny å älsklingen, packa å försöka få lite sömn. Tänk om 48 timmar står jag i kyrkan, spännande är vad det är!!

Nu blir det ingen uppdatering på några dagar men ha en underbar midsommar, å håll tummarna för mig på fredag kl 17,00..

*Älskar er* // Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0