~Trött~

Har redan bakat en tårta... å jag ska göra en till. Vi ska ha kalas för Mormor i dag, Grattis, Grattis!

va i stan i går.. handlade.. en hel del. Har lite ångest  jag vågar inte titta kontot.. puh! Men jag är så nöjd över mina nya, svarta Lee jeans.. Som jag INTE hade råd med menköpte ändå ;-) Fick även tag på några linnen, bolero, en tröja å skärp.. I går kväll var vi hos Marika å ddavid, såg på idol, åt cheescake å myste!

I går vad det bara 3 veckor tills Lina kommer ;-) Å i morrn är det bara 4 veckor tills vi drar till teneriffa wieee!
Men när Carro kommer det vet jag inte ,-(

Ne nu får jag väl baka den andra tårstan så jag blir klar.. ska till mamma å duka sen..

Kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0