Måndag igen!

Helgerna går så fort.. tycker det alltid är måndag. Startade min vecka genom att vandra runt sjön.. Tänkte att jag skulle börja ett nytt, nyttigare liv. Men det gör jag visserligen varje månag. Känns det igen? Ska i alla fall försöka komma igång med träningen igen. Inte varit på gymmet på hela sommaren. Kommer gå trögt.. Ska även börja på friskis igen.. ja vet det är lite varning men jag orkar inte hålla på att åka till billingen å träna.

Helgen har varit lugn, målat om hallen å gjort klart det mesta i sovrummet. Nu är det bara en sänggavel som fattas men jag och Andreas ska försöka snickra ihop en i dag. Ska även göra mig några tavlor att hänga i hallen. Sen får det nog vara slut med mina renoveringsideer, det blir ganska dyrt...

Skolan börjar på allvar i dag oxå, läste igenom studiehandledningen förut å det ser ut som om jag får mycket att göra under hösten. Första föreläsningen är på onsdag..

Nu ska jag snart åka till EM å köpa tyg, sen blir det till att läsa Barn upptäcker skriftspråket..

ha en bra dag// Kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0