~24/4-2007~

Helgerna försvinner så snabbt.. Det var visserligen full fart under hela helgen men kul var det. I lördags passade vi Sebastian hela dagen, gick kanon bra. Han var underbar! Sen var det kalas hos Andreas syster. Kvällen spenderade vi hemma i soffan, hyrde film men vi somnade båda två.. I söndags körde jag en minibuss med bowlingspelare till Uddevalla. Jag, mamma och Nathalie roade oss med att heja hela dagen..

I går var det en riktigt bra dag. Jag fick pluggat massor, jag var ute å sprang, jag hann med att tvätta å stryka, även en del smycken blev tillverkade. Bäst av allt var att jag fick tid för intervju till sommarjobb.. I morrn kl 14.. Ska bli kul!
Andreas fick oxå svar från det jobb han sökt.. Låter riktigt rikigt bra måste jag säga.. *skoj*

I dag blir det till att plugga lite, sen ska jag göra smycken.. Tänkte även hinna med å träna i kväll.. 

Hoppas ni får en toppen dag! //Henny 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0