~12/7-2007~

Tiden bara springer i väg, snart har jag bara en månad kvar på jobbet.. å det betyder ju att sommaren snart är slut.. å det som inte varit någon sol.. Klarar verkligen inte av detta regn mer nu. Snacka om att man blir deppig. Det ända som är bra med det är att man slipper ha dåligt samvete för att man jobbar.. Vilket det känns som att jag alltid gör. Men jag är ledig på lördag, wiee! Vilket är tur vill jag lova. om jag känner mig själv rätt kommer jag inte må så bra då.. Håbolsfesterna är farliga, eller vad säger ni?? ;-) Men det ska bli otroligt roligt! Goo Eva!!!

Sen är det jobb på söndag å stora delar av nästa vecka. Men på Fredag den 20/7 har vi vår sommarfest på Nygårdsbanan i Bästorp. Vi tänkte slå förra årets rekord med 211 betalande.. Jag hoppas att ni kommer !

Ne nu ska jag sussa. Upp 04,30 å sen hålla i gång fram till småtimmarna. Det är ett hårt liv man lever *ler*

Ta hand om er. Kramar

~Saknar dig mer än vad ord kan beskriva~

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej söt! Hur jobbar du till veckan? Vad sägs om en fika? Hör av dig. Puss & Kram!

2007-07-14 @ 10:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0