Helt totalt...

slut.. ja jag gråter nästan så trött är jag. Men det är väl bara att bita ihop och komma igen.. Eller säger man inte så.. Har varit på föreläsning/drama workshop i dag. Börjat en ny kurs med inriktning mot det estetiska.. Verkar mycket bättre än vad jag först trodde. Det som är det största problemet är väl att våga bjuda på sig själv. För första gången sen jag började läsa är det en ny klass. Spännande men såå roligt. Har lite mindre "skrivuppgifter" i denna kurs vilket är skönt men desto mer praktiska övningar.. I dag höll vi på från 9-16, så sliten är ett milt ord..  Fick i uppgift att analysera dagens övningar så det är väl bäst att göra det nu i kväll medans man har dem i minnet..

Tänkte även hinna med att träna i dag. Orkar egentligen inte alls med det men jag har lovat mig själv att inte missa några träningar i år.. Såvida man får vara frisk vill säga.. Så det får bli medelpass i kväll. Puh!!

I morrn blir det jobb.. syskonavdelningen. Inte varit där på evigheter så det ska bli nice! Fick även jobb måndag och tisdag nästa vecka. Hoppas att det håller i sig så här under hösten.. Då kanske det inte blir lika svårt att spara till Thailand.. Får dra ner på andra inköp dock. Som skor och kläder.. kommer bli svårt!!!

Ne ska ta tag i disken från i går.. å städa upp lite innan det är dags för träning och sedan analys av workshopen..

Helgen får bli lugn.. det är nog ett måste!!

Pusselipuss!!

~Grattis bror till körkortet.. Vet inte om jag vågar åka med dock ;)~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0