Tisdag

Jepp.. nu vecka nya tag sägs det men i mitt fal stämmer det inte. Är aningen deppad om jag ska vara ärlig. Vet egentligen inte varför, tror jag funderar för mycket. Tycker lite synd om mig själv för jag har gjort illa ryggen.. lyfte lite oförsiktigt i går på jobbet, vilket straffade sig.. Även ont i magen.. men det kan ha en enkel lösning. Borde äta snart! Så lite synd är det allt om mig.. ;)

Förövrigt har jag jobbat, både i dag och i går.. I går var jag och mamma även på kyrkogården. Satte dit en jättefin blomma som jag tror mormor hade tyckt om. Var hos morfar oxå som visade oss olika typer av gravstenar.. Svårt att välja, men jag litar på hans smak.. de som han visade var i alla fall fina. Det känns så definitivt nu.. som om jag hela tiden hoppats på att hon skulle komma tillbaka. Det gör ont i mig.. känns som om jag ska gå sönder när jag tänker på hur mycket jag saknar henne. Hon betydde så otroligt mycket för mig. Jag tvivlar på att tiden läker några sår... men att tiden går vidare det stämmer juh i alla fall..

I morrn är det dramalektion igen. Känner mig inte motiverad, trots att det var toppen kul sist gång. Men kanske är det just det som jag behöver.. spela någon annan.. ta ett annat perspektiv.. Ja vi får väl se..

Inga större planer för resten av veckan. Ska pyssla med hanna på torsdag om jag nu inte får jobba. Till helgen blir det nog lugnt. Ska väl kanske ta en tur till årjäng, det är marknad. Men det beror på vädret...

Hanna å Adam fick reda på att de fick lägenheten i Strömstad i dag.. ~Grattis~ De skulle om jag minns rärr flytta i början av december...

I går fick jag reda på att operationen på Dennis gått bra. Drog en suck av lättnad.

ne.. dags att avsluta.. Ha en bra kväll! Själv ska jag slappa i soffan om en stund men först något att äta!

~Tankar finns.. vill inte..~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0