Renovering tvättstuga..

Det var inte länge sen jag bestämde mig för att ligga lite lungt med renovering. Men det är ju såå kul att få det som mna själv vill.. Visar mitt projekt i bilder..

Dessa biler är tagna i går, innan rivningen började..

    

Eftersom Andreas inte hade tid så gick jag loss med kofoten själv.. Resultat...

   

När jag fick bort garderoberna hittade jag orginal tapeten..



Sparade en liten bit, får väl se vad den kan användas till..

Ne nu väntar jag på att Andreas ska komma hem, behöver hjälp med att få ut allt bråte... Sen blir det middag hos mamma och pappa. hade hoppats på att det skulle vara bättre väder, behöver röjja upp i trädgården men det får väl bli en dag i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0