Väntar på resultat..

Å att pappa snart ska få komma hem. Jobbat i dag, men tankarna är ofta på annat håll. Tur att man har bra arbetskamrater.. som står ut ;)

Fortfarande ont i halsen och hostar så ingen träning för min del.. Trist för jag behöver verkligen komma i gång. Får hoppas på nästa vecka.. Typiskt att det alltid ska bli något när man vill träna..

Laddade ner Ikeas planeringsverktyg i går kväll och började skissa lite på tvättstugan. Verktyget är så bra för man får se rummet i 3D, tror det kan bli bra. Ringde och la undan kakel i dag oxå. Tänkte att vi skulle köpa på oss lite då och då. Har ju inte bråttom så därför är det en bra idee att dela upp utgifterna lite. Vi har tänkt att kakla golvet, mörk grått. Väggarna ska målas ljusgråa. Torkskåpet ska plockas ut och diskhon bytas. Hittade en granit färgad bänkskiva som var otroligt snygg. I stället för kakel över bänken har jag tänkt mig en glas skiva. Förvaring tänkte vi ha i form av tre garderober och tre vägg skåp. Väggskåpen ska ha luckor av frostat glas. Nöjd med att tvättmaskinen är hyffsat ny. Skönt att slippa en så tråkig utgift.. Får väl se när vi får tid till detta.. Men att planera är ju halva nöjet ;)

Nu ska jag ringa å höra om min spegel är klar, lämnade in en gammal spegelram som skulle ha nytt glas. Denna ska sitta i gästrummet!

ha en fortsatt bra tisdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0