Så mycket tankar..

oja hela tiden om allt och inget.. I går kväll skrev jag och A en lista på allt vi funderar på att göra här hemma innan bebisen kikar ut. Det blev en lång lista vill jag lova!  Kommer inte hinna med allt med jag tycker ju det är så roligt att få planera å hålla på. Tror det blir hallgolvet som görs först.. Sen är det ju så himla mycket saker som ska köpas.. blir helt matt när jag tänker på det.. har varit väldigt skeptisk till att handla ngt alls än. Men efter vi var på UL känns det lite mer ok. Så man får väl kanske börja köpa på sig lite snart, i alla fall bestämma vad man vill ha, svårt är det!

Mår inte alls bra  dag heller.. super trött på detta nu. Men ska i alla fall åka till Strömstad på bio i kväll, den nya Wallander. A, jag, Marika & David. Mys!

Ne.. ryggläge igen.. suck!

Bjuder på en sommarbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0