Snart dags för sängen..

Ja, känner mig lite sliten efter både jobb och kvällsmöte!

Annars är det mesta på topp.. känner mig riktigt bra från förkylningen och hoppas det håller i sig! Just nu funderar jag på tapeter till barnrummet.. Var och kikade lite i dag, hittade några som jag kan tänka mig, Ska ju inte ha några barntapeter med en massa mönster, utan i stället satsa på en ljus tapet och få in färger i inredningsprylarna.. I mina tankar ser det jätte mysigt ut! Åh, vad jag längtar.. men det är ju en stund kvar.. Gick in i vecka 20 i dag..

Sugen på att åka utomlands med.. men känner inte för att åka när man är gravid. Det hör ju lixom till att kunna ta en kall öl eller en paraplydrink ;) Så det får vi spara till nästa år ;) För längre kan jag nog inte vänta.. Hoppas vi får en tidig vår så att man kan sitta vid solväggen och steka... Härligt!

Ne nu ska jag sussa sängen.. tidiga turen i morrn!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag tyckte det var jätte skönt att åka utomlands när jag var gravid. Bara slappa, sola och käka underbar mat. Sen att mannen pysslar om en till 100% och springer och köper glass och godis som man kan snaska på vid standen, det är inte så hemskt ;)skönt att ta det cool lugnt och vila upp kroppen för det som komma skall :) redan vecka 20?! Nu går de undan! Kram kram

2009-01-27 @ 08:20:29
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0