Annie 090630

Ja nu är hon äntligen här vår lilla skrutt! har inte förstått att hon verkligen är våran. Är ganska sliten, har inte sovit många timmar de sista dygnen, så någon jätte uppdatering blir det inte i dag.  Men jag vet att ni är nyfikna så lite info kan jag ju bjuda på ;)

Hon föddes alltså i tisdags 21.07, på helt naturellt vis. Ingen smärtlindring, AJ! Blev illamående av lustgasen.. Hon vägde 4480 och 54 cm lång. Så det är en stor flicka. Känslorna är så stora att jag fortfarande inte kan prata, skriva eller tänka på det utan att tårarna kommer. Obeskrivligt!

Nu ska jag försöka få lite sömn.. är ganska slut.

Men lovade ju att bjuda på några bilder...


innan vi åkte



På Näl



bara någon minut gammal


Den lyckliga pappan   *kärlek*


Aningen sliten men otroligt lycklig!

Får bli mer bilder en annan dag.. nu ska jag vila innan lilla fröken vaknar och är hungrig.. Igen ;)





Så här ligger Annie nu.. visst är hon söt!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Gud så söt hon é! Ännu ett grattis till er båda.

2009-07-04 @ 08:26:21
URL: http://familjenanneflods.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såååå himllaaa söööttt!!!!!



GRATTTIIIiS!!!!!!

skönt att Annie äntligen har kommit ut!

hoppas ni har det bra!

2009-07-04 @ 16:39:57
URL: http://nathaliead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0