Härlig helg!

Ja trots att det har varit ganska dåligt väder har vi haft en kanon helg! Började med att grilla i fredags, myste hemma i soffan med lilla familjen! Lördagen spenderades i Loviseholm, med ett avbrott för en tur till Bullaren där det var marknad. Inhandlade en svampkorg ;) På kvällen blev vi bjudna till marie och Jörgen på lite mat. Martin och Jörgen lagade supergod älggryta, mumma! I går tog vi oss en sväng till Nordby och shoppade loss lite. Jag kom hem med två linnen, en tröja och ett par jenasleggings. Supernöjd! Blev lite annat smått och gott oxå! När vi kom hem åkte vi till Marika och David där vi åt kantarellmackor och såg en film! Mysigt!

En kanon helg med andra ord!

Och nu har Andreas semester, vilket är jätte skönt! Började den med att fota Annie hos Bälnäs, blev några riktigt fina kort! Har inga större planer för semestern, mest ta dagarna som de kommer och njuta av att vara lediga tillsammans. Blir väl säkert några småturer om jag käner oss rätt..

Lilla damen växer så det knakar och det händer ngt hela tiden. Tänk att hon är 4 veckor i morrn, det går fort!

Tar ju sån tid att ladda upp bilder här så jag har lagt in på facebook i stället. Men denna bild är tagen i går!

Ne nu ska jag se om jag kan få ngt mat lagad, men lillgrodan sover på min arm. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0