God Morgon!

Trot eller ej men jag har sovit länge i dag. Vaknade inte förrän vid 10.. ovanligt för min del. Hade en kanon trevlig kväll med Evelina, Marie och Carro i går. Gjorde en grönsakspaj med massa vitlök och till det lite olika ostar och kex, grönsaksstavar och dipp. Gottigt! Blev även äppelpaj med vaniljsås.. Så mätta blev vi. Kom i säng vid 02, när flickorna gått plockade jag iordning. Skönt att slippa det i dag.

I dag ska jag till Säbyn, skruva lite masonit å gips kanske, kul att hjälpa till. Sen vet jag inte. A kommer väl hem frammåt kvällen oxå.. hyra film kanske..

Ne nu ska jag äta upp mina leverpastejsmackor och leta upp ngn tröja jag kan arbeta i.. detta med kläder blir bara värre å värre. Hoppas det snart kan bli vår så kan slipper ha så mycket på sig. Men just nu vräker snön ner så våren dröjer väl ett tag..

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för en super trevlig kväll i går o alla god mat! Orka knappt äta frukost i morse! Hur jobbar du i veckan? Kram

2009-03-08 @ 13:08:42
URL: http://ninna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0