6 år i dag!

Tänk va tiden går fort, i dag har jag och A varit tillsammans i 6 år. Känns som om det gått superfort men samtidigt känns det som om det alltid varit vi! Om man tänker tillbaka så har vi ju hunnit med en del, både roliga och mindre roliga saker! En sak är säker världens bästa sambo är han!


Bild tagen på vår bästa resa.. Thailand-08!


Dock blir det inget firade i dag, A jobbar sent. Själv ska jag spendera dagen med svärmor. En tur till Överby står på schemat, tanken är att inhandla en spjälsäng. Får se vad jag får med mig hem. Men innan vi åker ska jag gå ut med mamma och pappas hund. Pappa åkte till Kalskrona sjukhus för att hälsa på John. Förhoppningsvis får han följa med hem. Nu har han ju varit inlagd sen i torsdags... Känns jobbigt att det aldrig kan få vara bra ngn gång. Med tanke på alla sjukdomar som vi haft i familjen... Inte konstigt att man vill hjälpa till så mycket som möjligt.. Dock är ju det svårt att förstå för vissa.. Nepp.. dags att komma igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0