Dåligt med tid.. och lust..

I bland känner man verkligen inte för att blogga... Denna helgen har varit sån.. Hänt en del sen sist,.. Var på Ullared med mamma i torsdags.. hade det kanon. Handlade en hel del.. ;) I fredags tapetserade jag och Andreas tvrummet i säbyn, va fint det blev. På kvällen var det 40 årskalas i Åmål, fulla människor är verkligen inte en höjdare när man är nykter, men det var helt ok i alla fall.. I går var A ganska sliten.. jag kände mig nästan bakis jag med. Men vi gjorde ett ryck och fick en hel del målat.. Kvällen spenderades i soffan med film och godis ;) Just det, han ju med att äta lite mat i Mellerud oxå.. Mumma!

I dag har vi gjort en heldag i Säbyn, känns som om vi lägger stora delar av våra helger där nu men det är kul att kunna hjälpa till. I dag har vi lagt in golv  i matsal och tvrum.. Mamma och pappa var super nöjda! Blev bjudna på mat som tack ;) Så nu får vi se vad vi ska ta tag i härnäst... tapetsering i sovrum kanske.. får se på det! Är j*gt sliten nu.. känns att man stått på knä i 6 timmar.. men resultatet blev ju bra i alla fall..

Nu är det dags för dusch.. sen ska vi till Evelina och Jonas på fika.. Alltid lika mysigt!

Alla mina tankar är hos dig.. hoppas vi snart får svar på vad det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0