Solen skiner, WIEEE!!!!

Ja nu var jag verkligen trött på regnet som varit de sista dagarna.. härligt att vakna till sol och blå himmel, mår så mycket bättre då..

I går tillbringade vi kvällen hos David och Marika, blev pizza och en massa snack.. Mycket att fråga M om nu i dessa tider, men hon får stå ut med mitt gravidsnack, inte långt kvar nu.

Känner mig mycket piggare i dag så kanske blir det ngt gjort. ska i alla fall sy gardiner till mamma, sen åka ut med dem.. Sen väntas ju besök oxå, trevligt. Får väl se om det blir ngt bakat eller om jag är lat och handlar hem ngt. Ne ta tag i alla måsten inne så att resten av dagen kan spenderas ute ;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0