Det gick ;)

Ja nu sover hon äntligen, ligger här bredvid mig i soffan så sött! Har varit en fullspäckad helg så det är inte konstigt om hon är lite gnällig i dag.

I fredags var det förberedelser inför lördagens bröllop, dukning, fixning. Var super trevligt redan då! Hann med att klippa luggen oxå, Åsa var snäll och ställde upp med kort varsel ;)

Lördagen började med att Annicka kom hit och fixade mitt hår och sminkade mig. Tack söta du! Kännde mig riktigt fin, länge sen man gjorde det nu.
När klockan var 11 var det dags för fotografering, jag och Annie var med och kikade, många fina kort lär det bli. Vigseln började vid 13. Annie var inte så jätte glad i kyrlan så vi smög bak och ammade, inte varje dag man ammar i en kyrka. Tårarna kom när de lovade sin kärlek till varandra, de var så fina. När sedan Christer sjöng U2 låt-one kom det ännu fler. Det var verkligen vackert! Agnes döptes och sov igenom hela akten.

Festen var på gamla real och det var fullt ös från första stund. God mat, fina tal och trevligt sällskap. Kan inte bli bättre. Eftersom jag blivit så känslig klarade jag inte av att hålla ett tal utan lekte en lek med brudparet i stället, riktigt lyckat blev det! Jocke spelade och dansen kom igång. Hoppas och tror att fam. Persson är nöjda med dagen!

I går var vi och hjälpte till lite med städningen. Sen åkte vi till Anita där vi fick middag, gott!

I dag har jag och Annie inte gjort mycket, dammsugit, å tvättat.. Nu har jag just vispat ihop en våffel smet, så när A kommer hem från jobbet blir det våfflor med sylt och grädde å kaffe såklart. Ibland måste man skämma bort sig själv, visserligen gör jag det ganska ofta ;)

Ne nu ska jag röjja lite innan denna lilla dockan vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0