Torsdag!

Ja sjukt fort har denna veckan gått! Så vad har vi pysslat med.??!! Var ju på efterkontroll i måndags, gick bra. Skönt! Annie var hos Evelina och även det gick bra ;)

Promenerat en del denna vecka, skönt! Annie har dock kommit på att det är roligare att sitta upp i vagnen, så hon har fått göra det under korta stunder. Å vad hon gillar det. Börjar allt bli lite mer medveten nu. Pysslat lite här hemma har vi oxå gjort i veckan. I går var vi på Piggelin, kul å se vad alla ungar växer och utvecklas. Var även några minisar där i går, känns som en evighet sen Annie var så liten.

I går eftermiddag var Marie här på en kopp. Annie fick supersöta vantar. Hon tackar igen ;) Konstigt va mycket presenter den lilla damen får. Även fast hon inte fyller år eller det är jul..

På lördag är det ju dags för bröllop. Så i dag har jag fixat med tipspromenaden.. och lite annat. I morrn blir det till att förbereda lite där. Sen får vi se om jag ska prova hur jag ska se ut  i håret med, får se hur tjejen mår sen.. kanske kan fjäska så att jag blir sminkad oxå.. får väl se på det!

Ne nu ska jag förbereda maten och klicka i väg en beställning till HM Annie växer ju ur sina kläder.. bla detta är beställt..

Bilderna är klickbara!


Sen var jag bara tvungen att beställa denna. Har man en pappa som är jägare så har man ;)

Råkade ju bli några toppar och en kjol till mig med. Hoppas bara på att de ska passa!

Ne ta tag i maten var det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0