medkaffekoppenihand

Sitter å njuter av morgonens andra kopp. Annie som vaknade tidigt i dag med sover en stund. I dag blir det Piggelin, underbara piggelin. Förhoppningsvis en promenad med Cissi efter, ser ju ut att bli lika fint väder i dag. I kväll, vägning, ugh.. får väl se hur det går.

Ni som kollade bloggen i går och bara fick se en massa koder.. jag försökte blogga om kläder på Gina, men trög som jag är fattade jag inte hur jag skulle göra. Hittade koder men fick det inte rätt. Sett andra som gör så, HJÄLP mig, Tack ;)

Ne nu ska jag passa på att röjja lite, hänga en tvätt och sen ut i det vackra vädret.

Ha en underbar dag. Uppdaterar om vägning i kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till ikväll gumman!

2010-02-24 @ 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0