söndagsmorgon

vilken härlig morgon det är. Visserligen tyckte jag det var lite tidigt att bli väckt vid halv sju, men nu känns det ganska bra att ha kommit upp i tid. Solen skiner utanför fönstret och här inne har jag tänt kaminen och dricker dagens andra kopp. Annie somnade efter att ha ätit frukost, A är i skogen. Så det är alldeless lungt här hemma. I dag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske en tur till Alfred, han fyllde ju 2 här i veckan. En promenad ska vi nog hinna med oxå. Får nog bli en liten sväng med pulkan oxå, Annie var lite tveksam först, men sen fick vi allt ett leende ;)

Återkommer i kväll med bilder!
'
Ha en bra söndag!


Åh, det får nog bli en jeansjacka, ska bara ta mig till stan först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0