Jag är taggad!

Åh va det känns bra att ha tagit tag i allt igen. Var på VV i dag, hade bara 5,5 till min målvikt. Trodde det var mycket mer, vill ju ner lite under den så det ska nog gå. Så mitt mål är att gå ner 7,5. Är motiverad till tusen och det nya pointsprogrammet verkar kanon.

Annie var hemma med Marie när jag var iväg, rytades om att de haft en mysig stund. (Annie sov PÅ Marie) Sen var A med Annie på vårdcentralen så hon fick vaccin mot svinis.

I dag har vi hunnit med ett besök på Piggelin oxå, såå kul att träffa alla. Å de små hade förändrats och blivit stora under julen.

Nopp nu ska jag läsa lite i materialet och planera morgondagens måltider. Sen göra mitt stora hjärta sällskap i sängen.

Håller tummarna för att lillan inte ska bli dålig av sprutan.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0